Regulamin
Postanowienia ogólne:
• Sklep internetowy [dalej "Sklep"] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu, na podstawie niniejszego Regulaminu [dalej "Regulamin"].
• Właścicielem Sklepu jest: Kalina s.c. Krzysztof Nawara, Małgorzata Nawara tel. 226291960, adres email: biuro@kalina-kosmetyki.pl
• Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
• Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
• Ceny podane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
• Towary dostępne w Sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych.
1. Zamawianie
• Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
• Zamówienia przyjmowane są przez całą dobę przez stronę www.kalina-kosmetyki.pl lub telefonicznie (w dni powszednie w godz. 8.00-16.00) pod nr (22)6291960 oraz 607575472 od 8.00 do 20.00.
• Po złożeniu zamówienia przez internet klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu do realizacji.
• Przyjęcie do realizacji zamówienia rozpoczyna się:
- w przypadku zamówień płatnych "za pobraniem" - natychmiast po potwierdzeniu złożonego zamówienia
- w przypadku zamówień płatnych "przedpłatą" - po otrzymaniu wpłaty (po ówczesnym potwierdzeniu ostatecznej kwoty do zapłaty)
• Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
• Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, anulowanie całości zamówienia).
• Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.
2. Dostawa zakupów
• Przesyłki dostarczane są firmą kurierską, pocztą, lub na terenie Warszawy powyżej 200 zł netto.
• Koszt transportu we współpracy z hurtowniami ustalany jest indywidualnie.
3. Czas realizacji zamówienia
• Zamówienia realizowane są w dni powszednie. Na specjalne życzenie klienta w przypadku dostaw przez kuriera, zamówienie może być zrealizowane również w sobotę. Obowiązuje wtedy dodatkowa opłata za dostawę.
• Czas realizacji zamówień wynosi z reguły: 1-2 dni
4. Formy płatności i koszty
• Oferujemy dwie formy płatności: 1) gotówka za pobraniem lub 2) przedpłata na konto bankowe: Nr. Rachunku SANTANDER BANK POLSKA :38 1090 1694 0000 0001 5346 4827
lub za pomocą konta PAYPAL. Prosimy skontaktować się z nami przed wykonaniem przedpłaty w celu potwierdzenia ostatecznej kwoty do zapłaty.
• Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Jeżeli cena się nie wyświetla bądź widnieje w postaci "0.00" prosimy o kontakt w celu jej poznania. Cena "0,00" nie jest wiążąca.
• Cena towarów (nie dotyczy "0,00") jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
• Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
5. Faktury VAT
• Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT lub na życzenie klienta - paragon.
• Faktura VAT wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez klienta towary są skompletowane i gotowe do wysyłki i jest dokonana płatność.
6. Modyfikacja zamówień
• Klient może zmienić złożone zamówienie telefonicznie pod numerem 22.6291960 ,
+48 607575472 lub e-mailem pod adresem biuro@kalina-kosmetyki. pl, zanim paczka zostanie wysłana.
7. Reklamacje
• W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
• Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
• Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
• Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
8. Umowa sprzedaży
• Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sklepem.
• Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką faktury VAT, paragonu lub specyfikacji zamówienia.
• Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
• Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
9. Prawo odstąpienia od umowy
• Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
• Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
• Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
• Po otrzymaniu przez Sklep towaru i sprawdzeniu go, Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę w tym koszty związane z dostarczeniem towaru- do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie. Zwrot pieniędzy klientowi odbywa się w taki sam sposób, jaki został użyty do zakupu towaru, chyba że wyrazi on zgodę na inną formę zwrotu wpłaconych środków.
10. Ochrona prywatności
• Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
• Klient może również wyrazić odrębną zgodę na otrzymywanie od Sklepu materiałów reklamowo - promocyjnych, w tym biuletynu handlowego.
• Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania oraz sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
11. Własność intelektualna
• Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
ilość:0
wartość:0,00 zł
Informacje | INFORMACJE | Moje konto | Kontakt z nami |
---|---|---|---|
Nowe produkty kwas migdałowy KONTAKT Z NAMI algi.maski.kalina-kosmetyki.pl Płatność kosmetyki organiczne kosmetyki.naturalne vitesse incoderm gąbka Konjac Comfort krem wosk do depilacji LINIA TOP SEVEN epilacja woskiem linia vitesse urban http://www.kalina-kosmetyki.pl/linia-urban-vitesse kosmetyki linii urban nowości formy płatności | Regulamin płatność i wysyłka |
Zarejestruj się Zaloguj się |
KALINA S.C. - K&M NAWARA ul.Mokotowska 42/44 m. 6 00-543 WARSZAWA - POLANDTel./Fax + 48 (022) 629-19-60cell (komórka ) : 607 575 472 781 060 773 |
Wykonanie strony: www.WebReklama.plKalina s.c. Krzysztof Nawara, Małgorzata NawaraCopyright © 2011 Web-eCommerce